I didn't see a thread about the http://linkinpark.com/message page, so here ya go. This is the place to discuss all new messages and puzzles on that page. Enjoy.

Views: 6236

Reply to This

Replies to This Discussion

With you _ Com você (translates to portuguese by myself)

Hoje eu acordei em um sonho, para o frio do ar, eu pus meus pés frios no chão... eu esqueci tudo sobre ontem, lembrando que eu estou fingindo ser quem eu não sou mais... um pequeno gosto de hipocrisia e eu resto na vigília do erro, lento para reagir... mesmo que você esteja tão perto de mim, você ainda está tão distante e eu não consigo trazer você de volta!
É verdade, o jeito que eu sinto foi prometido pela sua face, o som da sua voz pintando em minhas lembranças, mesmo que você não esteja comigo, eu estou com você...
Você, agora eu vejo, mantendo tudo no interior...
Com você... você, agora eu vejo, mesmo quando eu fecho meus olhos!
Eu acerto você e você revida, e nós caímos no chão, o resto do dia fica parado...
Excelente regra entre isto e aquilo, quando as coisas dão errado, eu finjo que o passado não é real...
Eu estou preso nessas lembranças, e eu resto na virgília do erro, lento para reagir, e mesmo que você esteja tão perto de mim, você ainda está tão longe e eu não consigo trazer você de volta!
É verdade, o jeito que eu sinto foi prometido pela sua face, o som da sua voz pintando em minhas lembranças, mesmo que você não esteja comigo, eu estou com você...
Com você... você, agora eu vejo, mantendo tudo no interior...
Não, não importa quão longe nós temos chegado, eu não consigo esperar para ver amanhã
Não importa quão longe nós temos chegado, eu não consigo esperar para ver amanhã com você!
Com você... você, agora eu vejo, mantendo tudo no interior...
Right you are. Well, It's most of the logo. I pieced together what I could, and it can be found here:

Click here for the puzzle mostly put together.

Joana Tiholova said:
This looks like jigsaw puzzle of Linkin Park`s logo.
omg what is this?????mike,chester.... :D
This is the LP sign for the new album, right?
Is the new album about being distorted?
I don't know but the logo is a little distorted,
their faces are distorted...
or maybe I'm just imagining it.
тут кто нибудь говорит по русски???перевидите кто нибудь!!!!!!!прошу как братев и сестер ведь у нас общие ценности!!!!!!!
Sure it is the Preview for the Contest

Eensomniack said:
o__________o I hope it's not theirs because... Gosh, I don't like it. Absolutely not!!!

Chr!zzz said:
Don't know what that mean :|
luminosite is luminous from french

KATHYxx said:
Yo Astat the LPU is almost done with it
how do we answer it?
Just curious if there will be any contests for ARTWORK on the new Album???
I have written a beutiful song for LP. It's called Apocalypse and it is in rock - rap style just like they want. Pls write on my e-mail I will give you the song you can see the song and maybe make a spot of her. I want just my name and second name in the spot at the bigining or in the end :D I love you Linkin Park

Reply to Discussion

RSS

Videos

• Add Videos
  • View All

© 2014   Created by LINKIN PARK.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service