Cuz we are also artist like mike shinoda

Information

Cuz we are also artist like mike shinoda

This group r for everyone who like to draw, paint, n' everything related with art....cuz we r people who love to do it!!!! Plz put ur pictures of the draws.. paint u make it !!! :D

Website: http://http://www.linkinpark.com/group/cuz-also-we-are-artist-like-mike-shinoda/edit
Members: 102
Latest Activity: Feb 11

PLZ READ IT!!! :D

Hi to everyone!!! hahah im starting this group so hope u like it!! haha and really i appreciate A LOOOT ...having 82 members really that makes me very happy!!! :D Really if someone want to talk about something related to it just tell it!!! :D Also i send u the GOOD vibres!!! and like in my country said PURA VIDA!!! it means To be GOOD AT ALL COAST WHATEVER PROBLEM U HAVE CUZ ALL OF US HAVE POTENCIAL TO PASS IT THROUGH!!! whathever happens dont give up!!! :D love u guys!! hehe

Discussion Forum

HEy there my artist !!! What do u prefer to draw???

Started by Nico nico ^w^. Last reply by Douglas Apr 4, 2013. 11 Replies

I prefer to draw animals and characters of animes and manga.... hahahah Continue

What do you think if????

Started by Nico nico ^w^. Last reply by Douglas Jan 13, 2013. 1 Reply

HEY EVERYONE WHAT DO YOU THINK IF EVERY 2 MONTHs I PUT A DRAW THAT YOU MAKE.... IN THE PHOTO PROFILE??  :D will be cool ?? just to say thanks to all of u.....!!!! ^w^ u rock people!!! hehe tell me…Continue

HEY PEOPLE WHAT DO YOU PREFER TO DO WATCH TV OR DRAWING???

Started by Nico nico ^w^. Last reply by John M. Nichols Apr 11, 2012. 13 Replies

hehehehe i prefer to draw!!!! cuz ur mind starts to blown and ur hand starts to making wonderful things only with a pencil!!! hehehe :DContinue

Music

Started by Ryan Sullivan. Last reply by Ryan Sullivan Mar 26, 2012. 16 Replies

I used to be an artist before i became a actor, but could we also possibly put music that people created on the wall to? I make music so i would like to share it.Continue

Comment Wall

Comment by Nicole Vicencio on March 12, 2012 at 1:58pm

you are welcome nicole

Comment by Nico nico ^w^ on March 13, 2012 at 10:49am

@Mike OH MOTHER OF KAMI!! IS AWESOME!!! TELL UR FRIEND THAT REALLY I LOVE HES DRAW!!! HES AN EXPERT!!! also thnks you to let us see them!!!  :D

Comment by Nico nico ^w^ on March 20, 2012 at 11:13am

WAAAA TODAYS CHESTERS HBD!!!! :D WE LOVE UUUU HAVE A GREAT DAY!!! :3 GOD BLESS U MAN!!! :X this pictures isnt mine credits thx for tumblr!!! :3 

Comment by Wulan B'dellianAdith on March 22, 2012 at 6:11am

Birthday gift for Chester :)))

Comment by Nico nico ^w^ on March 22, 2012 at 2:05pm

AWESOME!!! waaaa hes so perffect!! *w*

Comment by Wulan B'dellianAdith on March 22, 2012 at 7:05pm
Thank you Nicole and Mike,glad you guys like it :-D
Comment by Daniel Chester Price on March 22, 2012 at 7:50pm

Hey guys.. and wulan that is an awesome pic of chaz.. how much can i buy it for??? and could i also have your autograph lol :)

Comment by Wulan B'dellianAdith on March 22, 2012 at 8:15pm
Lol Daniel,well is up to you,but $25 will be fine for me :-)
Comment by Wulan B'dellianAdith on March 22, 2012 at 9:09pm

Lol Mike,well i love to draw and i'm happy when someone appreciate it,,and im a good person too,,i think :)

Comment by Ricardo Ferreira on March 23, 2012 at 5:17pm

I LIKED THIS LETTER, CONGRATULATIONS MIKE

Comment

You need to be a member of Cuz we are also artist like mike shinoda to add comments!

 

Members (101)

 
 
 

© 2014   Created by LINKIN PARK.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service