Wat zou je het liefst willen horen op het nieuwe album van Linkin Park?

Ik zal aftrappen...

Ik zou graag een track willen horen van 'epische' proporties, dus groots opgezet, lang, meeslepend en gevarieerd met héél veel geluiden erin! Een soort combinatie tussen TLTYGA, een willekeurige track van Metallica en bijvoorbeeld met een groots begin als in 'The black parade' van My Chemical Romance...

Mike had het al eens over een nummer waar ze mee bezig waren dat een beetje leek op een combo van Queen en nog wat andere zaken, dus ben benieuwd!

Iemand anders een ideetje???

Views: 56

Replies to This Discussion

Maakt mij niet uit, als het maar hard is :)
Die combo van Queen en andere zaken maakt mij toch ook erg nieuwsgierig...
Aan de ene kant weer net zo'n album als hybrid theory en meteora, maar omdat dat er niet in zit hoop ik dat ze nog beetje gegroeid zijn en de sound van het laatste album op de juiste manier (lees hard XD) hebben doorgezet :)
Ik hoef geen nummers die op nummers van andere bands lijken. Echt geen belang bij. Doe mij maar gewoon meer nummers zoals New Divide/TLTGYA/No More Sorrow/High Voltage (remix). Dat zie ik meer zitten.
queen..? ik associeer linkin park nu niet meteen met queen en dergelijke.. maar idd ben benieuwd :)
Ja ik ook niet zozeer, maar als je ziet waar hij nu weer naar luistert ( op ms.com ) denk je ook dat er vanalles is wat hem kan inspireren.

Kan niet wachten in ieder geval!

Caitlin said:
queen..? ik associeer linkin park nu niet meteen met queen en dergelijke.. maar idd ben benieuwd :)

RSS

Videos

• Add Videos
  • View All

© 2014   Created by LINKIN PARK.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service