Weiß jemand von euch woher man (am besten kostenlose) Linkin Park Noten für Gitarre bekommt?

Views: 820

Replies to This Discussion

Hm...kostenlos ist immer so eine Sache, weil man Noten nicht kopieren darf. Aber du könntest es ja mal in einer Bibliothek versuchen.

Gruß,

Moon

Ok danke für deine Antwort

OrangeMoon said:

Hm...kostenlos ist immer so eine Sache, weil man Noten nicht kopieren darf. Aber du könntest es ja mal in einer Bibliothek versuchen.

Gruß,

Moon

gitarre ist natürlich schwierig, piano wäre einfacher doch ich bin mir sicher wenn man sich nur ein bischen durch die foren durchhört (via google) findet man auch dort einen trick

Da musst du nur mal bei Astat reinschauen ;-) Er hat alle kostenlos zum Download http://www.youtube.com/profile?user=astatslpvids

Einfach neben unter Website nachsehn, ansonsten findest du auch Links unter den einzelnen Videos.

Das kostet aber bei 4 sync!

Zoscha said:

Da musst du nur mal bei Astat reinschauen ;-) Er hat alle kostenlos zum Download http://www.youtube.com/profile?user=astatslpvids

Einfach neben unter Website nachsehn, ansonsten findest du auch Links unter den einzelnen Videos.

RSS

Discussion Forum

Was ist euer Lieblingslied vom Album A Thousand Suns?

Started by Tight Sista. Last reply by Johanes van Nehemia Nov 25, 2012. 24 Replies

Mein Favorit ist "Robot Boy". Allgemein finde ich auch die Texte sehr zum nachdenken.Welches Lied gefällt euch denn am besten?  …Continue

Was sagen eure Eltern zu Linkin Park?

Started by Jasmin. Last reply by Friedy Sep 22, 2012. 40 Replies

Bei mir ist es so, dass mein Dad ein Lied mag, undzwar The catalyst.Er sagt, der Rest sei nicht so gut.Dabei kennt er vielleicht 2 andere Lieder !  ;DMeine Mum hat keine Meinung. .__.Oh man wäre das…Continue

Tags: Music, Musik, LinkinPark, LP, parents

Noten für Gitarre

Started by Tight Sista. Last reply by Tight Sista Jan 12, 2012. 5 Replies

Weiß jemand von euch woher man (am besten kostenlose) Linkin Park Noten für Gitarre bekommt?…Continue

Videos

• Add Videos
  • View All

Latest Activity

Luma Sina commented on Luma Sina's album

(((100%free))) Hell's Kitchen (US) Season 11 Episode 13 Online Full Episode on Putlocker by HDHQ

"Hell's Kitchen (US) Season 11 Episode 13 (summary): The remaining eight chefs take a spin to determine which type of international cuisine they will cook in a challenge that will test their ability to create an exquisite ethnic dish…"
9 minutes ago
iderlors dgfdsg replied to Isaac Diaz's discussion 'Dead By Sunrise Vs. Linkin Park'
10 minutes ago
iderlors dgfdsg commented on Linkin Park's photo
11 minutes ago
12 minutes ago
12 minutes ago
Arif Mallick commented on Adam's blog post 'New LPTV - You're A Legend'
13 minutes ago
Arif Mallick commented on Adam's blog post 'Manila, Philippines'
13 minutes ago
Arif Mallick commented on Adam's blog post 'Philippines LPU Pre-Sale Tickets'
13 minutes ago
Arif Mallick commented on Mike Shinoda's blog post 'Linkin Park to Headline Sunset Strip Music Festival'
13 minutes ago
Arif Mallick commented on Adam's blog post 'Linkin Park Nominated for O Music Award'
13 minutes ago
Arif Mallick commented on Adam's blog post 'Design For Linkin Park: Voting Now Open'
13 minutes ago
Arif Mallick commented on Adam's blog post 'LPU Summit in Hong Kong Announced'
13 minutes ago
ronikundu posted albums
17 minutes ago
25 minutes ago
25 minutes ago
YO joined Matthew Color's group
Thumbnail

Living Things

This Group Is For All LP Fans & Lovers Of New Album and 5th Album who Called Living Things, {WeLcOme  &  ENJOY} ;D_______________________________Living Things is the fifth studio album by the American rock band Linkin Park. At the Mike Shinoda and Rick Rubin-produced album was started in 2011 and after the album in 2011 and…See More
25 minutes ago

Photos

Loading…

© 2013   Created by Linkin Park.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service