Linkin Park heeft zopas ook bevestigd om naar Werchter te komen! Ze spelen dus eindelijk nog eens in belgië. Wie nog tickets wil zal snel moeten zijn want de tickets van Werchter zijn bijna uitverkocht.

Zoals al eerder geweten speelt Linkin Park ook in Arras, Frankrijk, op het Main Square Festival. Tickets zijn hiervoor ook nog beschikbaar. Voordelen van Arras is dat het voor sommigen even ver is dan naar Werchter en het is ook goedkoper dan Werchter met een vrij gelijklopende line-up.

Daarom dit topic, wie gaat naar Werchter, wie gaat naar Arras en wie gaat naar beiden?

Tags: Arras, Festival, Main, Rock, Square, Werchter, arras, belgique, belgium, belgië, More…france, frankrijk, linkin, park, werchter

Views: 92

Replies to This Discussion

Arras wss, vrijdag past me beter dan een donderdag te gaan :)

ikzelf heb al enkele weken terug tickets besteld voor het Main Square Festival en dat voor het gehele weekend. Had geen zin om te wachten op een bevestiging voor Werchter gezien de tickets snel de deur uit gingen en gezien Arras voor mij niet veel langer rijden is dan naar Werchter en het goedkoper was (festivals zijn al duur genoeg).

Wordt wel super, Belgische delegatie in Frankrijk :D. Zal even gezellig of nog gezelliger worden dan Pinkpop 2007 (was zaaaalig :D)

ik ben ook naar Pinkpop gegaan in 2007 om LP aan het werk te zien, echt super concert! Ik bestelde de aan de start van de voorverkoop al tickets voor Arras uit vrees om niet meer de kans te krijgen. Uiteindelijk gisteren ook Werchter tickets besteld om er een tweedaagse LP ervaring van te maken.. Can't wait, simply can't wait!!

ik heb mijn tickets vr Werchter ook al besteld :)

nu gewoon effe wachten :D

Ik heb de opties eens door genomen. Werchter ligt voor ons ook verder dan Arras. We hebben de prijzen en line-up bekeken, en is min of meer hetzelfde of Werchter. En goedkoper. Ik heb ondertussen men tickets aangekocht, en had ze nog geen 2 dagen later reeds in de bus.

Arras ligt ook vast hier!! En Limp Bizkit komt op dezelfde dag, beter kan niet!
fun, jammer dat ze het concert niet uitgezonden hebben... achja, zo meteen naar Arras :D

RSS

Videos

• Add Videos
  • View All

© 2014   Created by LINKIN PARK.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service