Tenkte det var greit med en egen plass der man kan diskutere Hove til sommeren! Tross alt en stor begivenhet, og det er første gang Linkin Park kommer til Norge!! =D

Tags: Hove, Linkin, Park, festival, live

Views: 107

Replies to This Discussion

Sånn det ser ut nå så skal Linkin Park dele scene med All Time Low, Jimmy Eat World, og 30 Seconds To Mars på tirsdag 28 juni! =)
Jeg lurte på hva som skal til for å være "kvalifisert" til m&g? må du ha LPUX?

De kommer til å velge blant aktive LPU medlemmer som skal på konserten... Hva det betyr eller hvordan man skriver seg opp på liste vet jeg ikke..

Nokre plassar står det at alle LPU-medlemmar med årlig pass er kvalifiserte for meet and greets, og at det er det einaste man må vere for å få sjangsen til å bli trekt ut til å delta i eit M&T møte=) Så står det på ei anna side at dei velger ut "aktive LPU-medlemmer", ka enn det betyr..

.. Men korleis definerar man da egentlig aktiv da, lurer eg på? Skriver man innlegg og kommenterar innlegg kvar einaste dag er man jo ein aktiv LPU'ar, men er man innpå LP.com og LPU.com kvar einaste dag og leser alle nye innlegg osv og kommenterar litt no og då, så er man jo også ein aktiv LPU'ar?  ..eller?

Ka tenker dåke? =)

Forresten; God idé med ein egen diskusjon for Hovefestivalen og Linkin Park sin opptreden der =)
Takker =P
Hmm... godt spørsmål.. jeg aner egentlig ikke hvordan de gjør det der.. men en skulle vel tro at de på et vis holder oversikt over hvor ofte og hvor lenge du er pålogget heller enn å gå ut fra hvor mye eller ofte du skriver?
Det ville jo isåfall vert meir rettferdig om dei gjorde det på den måten da, men er jo veldig vanskelig å vite.. Synes egentlig dei kunne skrivet noko om korleis folk faktisk blir trekt ut eg..

Eg berre kryssa fingrane for at eg blir trukket ut!! =) Har venta på den dagen i 12 år no, så hadde vert absolutt fantastisk å få møte dei live enten før eller etter konserten også!!

Tror de mener "aktiv" med at man har et aktivt LPU abonnement... Jeg ble trukket ut til M&G i Venezia, men jeg var jo ikke spesielt aktiv inne på LPU siden (men dette er jo lenge siden da)

Men jeg ble usikker på det som står på LPUs blog "Meet & greets are only for LPUX Annual members. If you're not a member, sign up today so you can register for meet & greets. Check…" (http://www.linkinpark.com/profile/LPUnderground)

Åh, men det høres jo lovande ut, og når du seier det så høyres det jo fornuftig ut =)
Ja, eg også stussa litt på det som sto der, men eg er jo årlig medlem så eg tenkte at da er det vel greit da..?

eg trur LPU9 holde, så lenge det ikkje går ut før 28. Juni. Men eg føle at LPUX e dårligare enn LPU9, eg va aktiv på LPU9 men når dwet skifta til LPUX så va d ingenting å vera aktiv på LPU sida lengre :/

Ja, eg skjønner meg ikkje heilt på den noverande LPU sida eg, er jo ingenting anna enn ein chat der.. og det ser jo ut til at dei aller fleste synes dei tidligare åra har vert mykje bedre. =/ personlig veit eg ikkje korleis dei tidligare åra har vert, da eg har vert veeldig treg med å melde meg inn i sjølve LPU=/

Eg vett bare kordan det var i fjor, då hadde dei forums, LPU Tv og andre ting du fekk som LPU medlem.

RSS

Videos

• Add Videos
  • View All

© 2014   Created by LINKIN PARK.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service