Hei :)
Hvis det er greit så har jeg lagd en diskusjon hvor folk kan si hva de syns om Linkin Parks live show på Hove. De sa at det var det beste stedet de har vært :D Håper det er sant :)

Hva syns du?? :) 

Views: 273

Replies to This Discussion

Hva gjor dere på Meet&Greet egentlig? Bare lurer :)
Vi ble liner opp og fikk etter tur hilse på bandet og fikk ting signert :-) felles fotografering m bandet epå :-)
Najs! Wish I was on Hove :'( De har bare med å komme tilbake til Norge!
Eg synes Linkin Park konserten og ikkje minst Meet & greet møtet med bandet før konserten var fantastisk! For ein opplevelse!! :D Dessverre vart eg heilt mållaus og mista meir eller mindre evnen til å snakke på M&G når eg endelig etter 11 år med venting sto rett forran bandet! Herreguud så vanvittig å endelig få møte dei ansikt til ansikt og få autografen til kvar av dei:D 

Ja, dei må komme tilbake til Norge! men kor i Norge har for min del ikkje så mykje å bety, eg reiser uansett!  Eg måtte kjøre ca 9 timer for å komme meg til konserten på Tromøya og det var sååå verdt det:)

Jeg hopper bokstavlig talt i taket hvis de kommer til Bergen! Og jeg er nødt til å melde meg på LPU snart... Jeg er 14, så jeg må spørre mamma XD. Det er vel umulig for meg å i det minste forestille meg hvordan det var på Meet&Greet, for det er ikke hver dag du får love til stå ansikt til ansikt med favorittbandet ditt!? Jeg bryr meg egentlig ikke noe særlig om hvor de kommer heller, men helst Bergen for det er her jeg bor! 

Du er syyyykt heldig som fikk være med :), men utrolig dumt at du ikke fikk sagt noe til dem :(. Er M&G etter konsertene, eller???

Ja, Bergen hadde jo vert kult det, men eg har større tru på at dei kommer til Oslo først sida det er hovdstaden:) 

Mhm, drømmen min gjekk vel meir eller mindre i oppfyllelse da eg fekk møte dei altså!:) Veldig! Fikk jo sagt småting da, (hei, tusen takk osv,) berre ikkje stilt nokre spørsmål liksom.. Men eg, som dei fleste, om ikkje alle andre der(?), fikk håndhilse på Mike da! Det var heilt utrulig:) M&G møta er før konsertane:)

Jepp, fikk håndhilse på han :) Ble nesten litt overraska siden ingen av de andre gjorde det xD Hadde plaster (fra Japan faktisk :p) på høyrehånda, som jeg har spart på, haha!

Ja, men veldig gledelig overraska!:D Veldig synd dei andre ikkje gjorde det, litt skuffande egentlig også. Har sett på mange andre M&G videoar og bilder at dei alle har gjort det mange ganger.. meen det får bli neste gang! Satsar og håpar jo på at eg får fleire ganger:) Haha, artig:D

http://www.nrk.no/kultur-og-underholdning/1.7693600

Det var altså det de hadde holdt på med før de gikk forbi oss ;)

Hehe, "akkurat kommet hit" liksom! ;-p
Ja, sjå der ja! At dei "akkurat var komt" visste eg at dei ikkje var, for ca kl 5 eller ka klokka var så gikk eg langs vegen for å komme til parkeringen der bilen min sto og da kjørte bussen deira forbi meg! Akkurat der og da visste eg ikkje sikkert om det var dei, men eg la merke til at det sto "Linkin Park" i hjørnet på bussen og samme bussen sto akkurat bak dei der på M&G:)
Oi, så morsomt :D !

RSS

Videos

• Add Videos
  • View All

© 2014   Created by LINKIN PARK.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service