Hei :)
Hvis det er greit så har jeg lagd en diskusjon hvor folk kan si hva de syns om Linkin Parks live show på Hove. De sa at det var det beste stedet de har vært :D Håper det er sant :)

Hva syns du?? :) 

Views: 267

Replies to This Discussion

Ja, litt av eit sammentreff i grunn :) :D
Jeg lurer på.... på Meet&Greet, må du ha med egne ting selv, eller hva? Jeg er bare veldig nysgjerrig :P
Jepp, d må du og KUN én ting til signering!
OK :) Jeg ville bare vite ;)
Fikk faktisk ikke dratt dit, men hadde SÅÅÅÅ lyst!!! Det er så jævli langt til Hove fra der jeg bor, det var kortere å reise til London for å se dem^^

hmm.. jeg fikk håndhilsa på Chester jeg da :) og selvfølgelig Mike :) 

Sorry kompis. For å være litt realistisk: de sier sannsynligvis det etter hver konsert.. Sannsynligheten for at Norge var det nr. 1 stedet for dem å spille, er liten ... :P

Gannicus said:

Sorry kompis. For å være litt realistisk: de sier sannsynligvis det etter hver konsert.. Sannsynligheten for at Norge var det nr. 1 stedet for dem å spille, er liten ... :P

. Men nå har d seg slik at dette har de sagt gjentatte ganger på chatten som svar på vakreste sted å spille og høyeste publikum, så j velger å tro de!

Jeg syns det var dritfett! :D håper dem kommer til Norge igjen snart! Linkin park sine sanger hjelper meg mye i motgang.. dem har mange sanger som jeg kjenner meg igjen i... Chester har hatt en tøff barndom, det har jeg også... så han er det største forbildet mitt.. for han har kommet langt i livet sitt, fått barn å... nei jeg sier bare LP FOREVER! :D håper dem som sagt snart kommer til Norge igjen! :D <3

Jone Klemo Øverland said: hmm.. jeg fikk håndhilsa på Chester jeg da :) og selvfølgelig Mike :)

du tuller? :O heldiggris!

RSS

© 2014   Created by LINKIN PARK.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service