Hei :)
Hvis det er greit så har jeg lagd en diskusjon hvor folk kan si hva de syns om Linkin Parks live show på Hove. De sa at det var det beste stedet de har vært :D Håper det er sant :)

Hva syns du?? :) 

Views: 267

Replies to This Discussion

Hvis de i det hele tatt vil ham der... Guantanamo vettu!
Jeg syns Hove var fantastisk!! :-)))))) definitivt verdt 6 timers kjøretur én vei helt alene!! J gjør det selvfølgelig igjen!!! :-))) Meet&Greet var også en helt syyyyyk opplevelse!! <3
Attachments:

Ja, Hove var helt fantastisk :D Eller, første dagen var det, Hove generelt var litt døvt, ettersom vi følte oss gamle enda vi bare er 20... :p

Men konserten, og ikke minst M&G, var helt fantastisk!! :)

Kom du så nærme, Monica? :o Selv når du var på M&G? Jeg stelte meg inni crowden med en gang, men orket ikke å stå bak noen høye gutter, så jeg gikk til høyre for scenen igjen. Klarte så vidt å komme meg ut :S Jeg stod litt langt ut mot høyre, ved skjermen, men jeg stod på 2. rad og kunne se de sånn passe. Er glad jeg ikke stod i folkemengden! To venninner av meg stod der og hun ene hadde aldri opplevd noe verre på en konsert med Linkin Park før (og dette var hennes 8.) ;)

Haha, vi klarte i hvertfall å få de til å huske konserten, det er jeg sikker på! ;)

(Oi, nå kom visst Iridescent på MTV som nr 2 på Rock Chart :) Den passer jo på en måte inn i situasjonen vi har i Norge nå, synes jeg)

J sto midt foran scena m bare én jente foran meg, d var en kamp å komme seg dit! Særlig siden j måtte på toalettet etter m&g, før konserten;-p d var forferdelig å stå der faktisk, bare styring, styring og dytting. Noen tisset midt inni der også, folk var jo så drita, UNØDVENDIG!! Men heldigvis fikk vi foran vann av vaktene, gull verdt!! Syk opplevelse, og j gjør d seff igjen!! Syns også at "shadow of the day" og videoen til "from the inside" passer også godt. Håper alle deres har d bra!?
<3 <3 <3
Attachments:
Fikk dere virkelig møte dem :O HELDIGE :D dere er medlemmer av LPU da :)
Ja, det er vi og det anbefaler vi ALLE LP-fans å bli!! :-) masse fordeler :-)
Takk for tipset :) da vet jeg hva jeg skal bli iløpet av dagen :)
JEG SKAL BLI LPU-MEDLEM OM JEG SÅ MÅ MASE PÅ MIN MOR I EN EVIGHET!!!!! Jeg vil på M&G og!!! Men i første rekke vil jeg på en konsert, for jeg har ikke fått være med på en enda :'(
Hehehe, stå på! Meet &Greet blir jo tilfeldig trukket blant medlemmene så, så ikke sikkert man er så heldig hver gang, men.... :-)
Men det endrer ikke det faktum at jeg har lyst! Hvem har vel ikke lyst på M&G?
Sant nok!! Selv om det var én lynraskt affære så er d absolutt verdt alt!! :-)

RSS

Videos

• Add Videos
  • View All

© 2014   Created by LINKIN PARK.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service