Hei :)
Hvis det er greit så har jeg lagd en diskusjon hvor folk kan si hva de syns om Linkin Parks live show på Hove. De sa at det var det beste stedet de har vært :D Håper det er sant :)

Hva syns du?? :) 

Views: 267

Replies to This Discussion

JEG FIKK IKKE VÆRE MED!!!!!!!!! :'(
Det er kjipt :( får håpe de kommer til neste år da :D
Jeg bor i Bergen...
Ja. Jeg bor i skedsmo, det tar 3,5 timer for meg, men det var verdt det. Men sånt skjer, alt kan skje, de kan ha konserter selv i Norge seinere :) virka som de ville komme tilbake så :) Alt kan skje.
Kjæresten til søsteren min bor også i Skedsmo! Håper de kommer til Bergen en eller annen gang...
Hva heter han a? kanskje jeg kjenner ham. Jeg er villig til og dra til Tromsø bare for og se dem live, så håper de kommer til Bergen ja :) Eller ett sted nærme Bergen :)
Lars Gjerde Aakernes. Faren min bor to timer utenfor Tromsø, så no problem hvis de har konsert der XD
Nice ;) Nei, vet ikke hvem det er, men jeg mener og ha sett ham flere ganger da, søkte opp navnet på face ;) men har sett ham :)
Han er veldig hyggelig, men akkurat nå synes jeg uuuutrolig synd på han. Han mistet to venner og en venn av ham ligger i koma p.g.a. Utøya :'(
Det er kjipt :( jeg vet ikke om jeg kjenner noen som var der eller vet hvem de er, for navnene har ikke kommet ut. Håper at ingen jeg kjenner ble drept der :( så du på Tour de Fransce i dag? Tor Husovd gjorde sånn at det var 1 min stillhet for de drepte. Og CNN viste minnestunden live. Over 170 nasjoner var helt stille i 1 min takket være Tor og Edval. Våre norske sykklister. Dette er Norges 9/11.

Men vi kan trøste oss med at den skyldige kommer til og få det jævlig i fengsel og hvis han slipper ut.
Ja, vi har hele verden med oss :) DET GÅR JO FOR FAEN IKKE AN Å HA DET JÆVLIG I NORSKE FENGSLER!!!! Kan sende han til en hule i Sibir XD
ja xD

RSS

Videos

• Add Videos
  • View All

© 2014   Created by LINKIN PARK.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service