Hei :)
Hvis det er greit så har jeg lagd en diskusjon hvor folk kan si hva de syns om Linkin Parks live show på Hove. De sa at det var det beste stedet de har vært :D Håper det er sant :)
Hva syns du?? :)
Tags:
Permalink Reply by Sol Jordal on July 24, 2011 at 1:06pm
Permalink Reply by Monica Opperud on July 24, 2011 at 2:08pm
Permalink Reply by Gur on July 24, 2011 at 4:53pm Ja, Hove var helt fantastisk :D Eller, første dagen var det, Hove generelt var litt døvt, ettersom vi følte oss gamle enda vi bare er 20... :p
Men konserten, og ikke minst M&G, var helt fantastisk!! :)
Kom du så nærme, Monica? :o Selv når du var på M&G? Jeg stelte meg inni crowden med en gang, men orket ikke å stå bak noen høye gutter, så jeg gikk til høyre for scenen igjen. Klarte så vidt å komme meg ut :S Jeg stod litt langt ut mot høyre, ved skjermen, men jeg stod på 2. rad og kunne se de sånn passe. Er glad jeg ikke stod i folkemengden! To venninner av meg stod der og hun ene hadde aldri opplevd noe verre på en konsert med Linkin Park før (og dette var hennes 8.) ;)
Haha, vi klarte i hvertfall å få de til å huske konserten, det er jeg sikker på! ;)
(Oi, nå kom visst Iridescent på MTV som nr 2 på Rock Chart :) Den passer jo på en måte inn i situasjonen vi har i Norge nå, synes jeg)
Permalink Reply by Monica Opperud on July 24, 2011 at 11:22pm
Permalink Reply by Monica Opperud on July 24, 2011 at 11:27pm
Permalink Reply by Kjetil Nordli Thorstensen on July 25, 2011 at 2:24am
Permalink Reply by Monica Opperud on July 25, 2011 at 2:39am
Permalink Reply by Kjetil Nordli Thorstensen on July 25, 2011 at 2:41am
Permalink Reply by Sol Jordal on July 25, 2011 at 2:44am
Permalink Reply by Monica Opperud on July 25, 2011 at 3:04am
Permalink Reply by Sol Jordal on July 25, 2011 at 3:05am
Permalink Reply by Monica Opperud on July 25, 2011 at 3:09am 

pappu muka Online

jane dotrice Online
Started by Kjetil Nordli Thorstensen. Last reply by Monica Opperud May 3, 2012. 45 Replies 1 Like
Hei :)Hvis det er greit så har jeg lagd en diskusjon hvor folk kan si hva de syns om Linkin Parks live show på Hove. De sa at det var det beste stedet de har vært :D Håper det er sant :) Hva syns…Continue
Started by Trúde Beate Brendehaug. Last reply by Trúde Beate Brendehaug Nov 22, 2011. 9 Replies 0 Likes
Sidan den dagen LPU11 vart lansert har ikkje eg klart å logge meg inn på sida lenger, sjølv om det fortsatt er eitpar månedar til LPU10 medlemskapet mitt går ut. Det står jo i mailen at det berre…Continue
Started by Jone Klemo Øverland. Last reply by Monica Opperud Nov 11, 2011. 5 Replies 1 Like
at de får gratis medlemskap og en spesiell overaskelse? noen anelse på hvorfor og hva?Continue
Started by Siri Hodne. Last reply by Trúde Beate Brendehaug May 18, 2011. 15 Replies 1 Like
Tenkte det var greit med en egen plass der man kan diskutere Hove til sommeren! Tross alt en stor begivenhet, og det er første gang Linkin Park kommer til Norge!! =D
Added by msid9999 5 Comments 0 Likes
pappu muka commented on Mike Shinoda's blog post 'Linkin Park to Headline Sunset Strip Music Festival'
pappu muka commented on Adam's blog post 'Linkin Park Nominated for O Music Award'
pappu muka commented on Adam's blog post 'Design For Linkin Park: Voting Now Open'
pappu muka commented on Adam's blog post 'LPU Summit in Hong Kong Announced'
pappu muka commented on Adam's blog post 'Going Old School: The Guys Pass Out Flyers For Their Show'
pappu muka commented on Linkin Park's blog post 'CASTLE OF GLASS Design Contest Winner'
pappu muka commented on Linkin Park's blog post 'KUALA LUMPUR, MALAYSIA'© 2013 Created by Linkin Park.