Hei :)
Hvis det er greit så har jeg lagd en diskusjon hvor folk kan si hva de syns om Linkin Parks live show på Hove. De sa at det var det beste stedet de har vært :D Håper det er sant :)
Hva syns du?? :)
Tags:
Permalink Reply by Sol Jordal on July 25, 2011 at 3:10am
Permalink Reply by Monica Opperud on July 25, 2011 at 3:24am
Permalink Reply by Sol Jordal on July 25, 2011 at 3:26am
Permalink Reply by Sol Jordal on July 25, 2011 at 7:39am Jeg hopper bokstavlig talt i taket hvis de kommer til Bergen! Og jeg er nødt til å melde meg på LPU snart... Jeg er 14, så jeg må spørre mamma XD. Det er vel umulig for meg å i det minste forestille meg hvordan det var på Meet&Greet, for det er ikke hver dag du får love til stå ansikt til ansikt med favorittbandet ditt!? Jeg bryr meg egentlig ikke noe særlig om hvor de kommer heller, men helst Bergen for det er her jeg bor!
Du er syyyykt heldig som fikk være med :), men utrolig dumt at du ikke fikk sagt noe til dem :(. Er M&G etter konsertene, eller???
Permalink Reply by Gur on July 25, 2011 at 2:22pm Jepp, fikk håndhilse på han :) Ble nesten litt overraska siden ingen av de andre gjorde det xD Hadde plaster (fra Japan faktisk :p) på høyrehånda, som jeg har spart på, haha!
Permalink Reply by Gur on July 26, 2011 at 1:59pm http://www.nrk.no/kultur-og-underholdning/1.7693600
Det var altså det de hadde holdt på med før de gikk forbi oss ;)
Permalink Reply by Monica Opperud on July 26, 2011 at 9:21pm Started by Kjetil Nordli Thorstensen. Last reply by Monica Opperud May 3, 2012. 45 Replies 1 Like
Hei :)Hvis det er greit så har jeg lagd en diskusjon hvor folk kan si hva de syns om Linkin Parks live show på Hove. De sa at det var det beste stedet de har vært :D Håper det er sant :) Hva syns…Continue
Started by Trúde Beate Brendehaug. Last reply by Trúde Beate Brendehaug Nov 22, 2011. 9 Replies 0 Likes
Sidan den dagen LPU11 vart lansert har ikkje eg klart å logge meg inn på sida lenger, sjølv om det fortsatt er eitpar månedar til LPU10 medlemskapet mitt går ut. Det står jo i mailen at det berre…Continue
Started by Jone Klemo Øverland. Last reply by Monica Opperud Nov 11, 2011. 5 Replies 1 Like
at de får gratis medlemskap og en spesiell overaskelse? noen anelse på hvorfor og hva?Continue
Started by Siri Hodne. Last reply by Trúde Beate Brendehaug May 18, 2011. 15 Replies 1 Like
Tenkte det var greit med en egen plass der man kan diskutere Hove til sommeren! Tross alt en stor begivenhet, og det er første gang Linkin Park kommer til Norge!! =D
Added by msid9999 5 Comments 0 Likes
Vihan Geria commented on Vihan Geria's status
Goss Pfi commented on Adam's blog post 'Going Old School: The Guys Pass Out Flyers For Their Show'
Goss Pfi commented on Anamika Sinha's blog post 'LINKINPARK PLEASE COME TO INDIA!!!!!!!'© 2013 Created by Linkin Park.