Sidan den dagen LPU11 vart lansert har ikkje eg klart å logge meg inn på sida lenger, sjølv om det fortsatt er eitpar månedar til LPU10 medlemskapet mitt går ut. Det står jo i mailen at det berre skal vere å logge inn på samme måte som tidligare, men eg får altså ingen tilgang.

- Er det noken andre som også har dette problemet? Og/eller har peiling på ka som kan vere grunnen og ka eg evt. kan gjere for å få fiksa det?

Views: 37

Replies to This Discussion

Jeg har ikke opplevd noen problemer med LPU11, men trist å høre :((

Bruker du nettverk (Facebook/Twitter etc.) eller epost/passord? Jeg bruker epost/passord, og har ingen problemer med det. Men det funket faktisk ikke med Facebooken min som påloggingsmetode (den ble ikke gjenkjent av en eller annen grunn).

Merkelige greier dette her :S

Eg pleidde også å bruke epost/passord for å logge inn, så om det funkar fint for deg, så skjønnar eg i allefall ikkje koffor det ikkje funkar på meg :( Eg får beskjed om at passordet ikkje matcha epost adressa, og eg skjønna egentlig ingenting.. 

Hmm, ja eg prøvde fb for sikkerthetsskuld også, men det virkar heller ikkje.. =/  

Da kan du tilbakestille passordet. Jeg husket ikke mitt så jeg måtte uansett :P

det funker heller ikkje =/

O.o Da vet jeg ikke hva å gjøre :/ Beklager :(

JEG KOM IKKE INN FØRSTE DAGEN. MÅTTE LAGE MEG NYTT PASSORD OG ETTER D HAR D GÅTT FINT!

Hm, kanskje eg får prøve det ein gang til da og sjå om det funker denne gangen!
Takk for svar begge to :) 

I'm an LPUX member who has not upgraded to LPU11 yet. How do I activate my account on the new LPU11 website, and how long will my LPU membership last before I need to upgrade to LPU11?

Your LPU Password has been temporarily set to match your email address. Please login to the account and reset your password by going to "Manage Account", then clicking to "Account Settings". You may now specify your desired password. 

If you already have an account on a different site that is powered by ground(ctrl), your password will be your usual password to login.

Your membership will last until the end of your current LPUX active annual subscription (1 year after you signed up for LPUX).

verdt et forsøk? :) håper du finner utav det :)

No har eg fått det til! Ikkje veit eg ka som var gale, men etter å ha prøvd å tilbakestille passordet og lage nytt i tillegg til å prøve å logge inn uttallig mange gangar i fleire dagar, så fekk eg omsider lov til å få tilgang til LPU11 :) 

RSS

Videos

• Add Videos
  • View All

© 2014   Created by LINKIN PARK.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service