Cuz we are also artist like mike shinoda

Information

Cuz we are also artist like mike shinoda

This group r for everyone who like to draw, paint, n' everything related with art....cuz we r people who love to do it!!!! Plz put ur pictures of the draws.. paint u make it !!! :D

Website: http://http://www.linkinpark.com/group/cuz-also-we-are-artist-like-mike-shinoda/edit
Members: 102
Latest Activity: Feb 11

PLZ READ IT!!! :D

Hi to everyone!!! hahah im starting this group so hope u like it!! haha and really i appreciate A LOOOT ...having 82 members really that makes me very happy!!! :D Really if someone want to talk about something related to it just tell it!!! :D Also i send u the GOOD vibres!!! and like in my country said PURA VIDA!!! it means To be GOOD AT ALL COAST WHATEVER PROBLEM U HAVE CUZ ALL OF US HAVE POTENCIAL TO PASS IT THROUGH!!! whathever happens dont give up!!! :D love u guys!! hehe

Discussion Forum

HEy there my artist !!! What do u prefer to draw???

Started by Nico nico ^w^. Last reply by Douglas Apr 4, 2013. 11 Replies

I prefer to draw animals and characters of animes and manga.... hahahah Continue

What do you think if????

Started by Nico nico ^w^. Last reply by Douglas Jan 13, 2013. 1 Reply

HEY EVERYONE WHAT DO YOU THINK IF EVERY 2 MONTHs I PUT A DRAW THAT YOU MAKE.... IN THE PHOTO PROFILE??  :D will be cool ?? just to say thanks to all of u.....!!!! ^w^ u rock people!!! hehe tell me…Continue

HEY PEOPLE WHAT DO YOU PREFER TO DO WATCH TV OR DRAWING???

Started by Nico nico ^w^. Last reply by John M. Nichols Apr 11, 2012. 13 Replies

hehehehe i prefer to draw!!!! cuz ur mind starts to blown and ur hand starts to making wonderful things only with a pencil!!! hehehe :DContinue

Music

Started by Ryan Sullivan. Last reply by Ryan Sullivan Mar 26, 2012. 16 Replies

I used to be an artist before i became a actor, but could we also possibly put music that people created on the wall to? I make music so i would like to share it.Continue

Comment Wall

Comment by Wulan B'dellianAdith on April 29, 2013 at 4:09am

Hi guys it's been a long time i didn't go here :)

Hey Dancing Sakura~ ダンシンゲ☆サクラ i can see you're a fan of FF,i have some drawings,hope you like it

And Douglas you have an awesome skill,really love your drawings!

Comment by Dancing Sakura~ ダンシンゲ☆サクラ on April 29, 2013 at 5:13am

@ Douglas thanks :D ur artwork is cool too!

Comment by Dancing Sakura~ ダンシンゲ☆サクラ on April 29, 2013 at 5:16am

@ Wulan O_O Sephiroth!! I really like this guy, I even have 2 figures of him x) yeah .. I'm a big fan of FFVII xD ur Cloud is awesome ^^

Comment by Douglas on April 29, 2013 at 10:35am

Wulan B'dellianAdith

WHOA!! Love the eyes. All proportions are spot on, and great sense of texture

Comment by Dancing Sakura~ ダンシンゲ☆サクラ on April 29, 2013 at 11:58am

here some older ones ...  right now I'm working at a huge drawing for a friend ^^

Comment by Wulan B'dellianAdith on April 29, 2013 at 5:27pm

@Dancing Sakura~ ダンシンゲ☆サクラ Thank you,i've never play FF,but they have many interesting character :),and i love the details on your drawing,nice work!Are those dragons drawings is your original character?

@ Douglas Thank you so much,i appreciate it :),you have an awesome drawings too,thou

@Dancing Sakura~ ダンシンゲ☆サクラ and Douglas Do you guys have account on DeviantArt?

Comment by Dancing Sakura~ ダンシンゲ☆サクラ on April 30, 2013 at 5:20am

@ Wulan B'dellianAdith thanks. Yes FF has some really interesting and cool characters^^ Those 2 monsters are the Tigrex and Jinouga from the game Monster Hunter. I played this game for lots of hours ;D

well no I don't have an acc on DeviantArt ... thought about creating one ... 

Comment by Douglas on May 3, 2013 at 9:25am

I know we've mainly done visual art, but…how about this

rather be anywhere

but here

rather be doing anything

but this

rather be anyone

but me

so inferior

in the mirrior

can’t even grammar

coming down like a hammer

adjourning my sanity

can’t even handle me

wrapped up in discontent

well beyond my extent

feeling so selfish

can’t help but relish

the thought of leaving

while you’re deceiving

all of my dreaming

thought I could hold on

now the will is gone

to go back or carry on

I’ve fallen and can’t get up

getting up means you have to go

don’t like forward or back so

where do I flow

because I can’t propel

myself by my own will

Go ahead and turn away

that’s easier anyway

then facing yesterday

avert your gaze from me

because I can’t stand to see

your loss of trust in me

I don’t think I got this

but Im not leaving this

stopping looking at the list

know it will get done

like it did before

gotta stop living

like I did before

gotta stop caring

like you did before

 

Comment by Dancing Sakura~ ダンシンゲ☆サクラ on May 3, 2013 at 12:33pm

@ Douglas wow pretty cool! I like it ^^

Comment by Dancing Sakura~ ダンシンゲ☆サクラ on May 4, 2013 at 5:04am

Hey guys!! There's currently a MGS Drawing Contest running! I already took part, here's my pic :D

It was the first time ever I drew with the computer, usually I use paper and pencil ^^

I really want to improve my digital drawing skills since I need them skills for becoming charcater designer for games ..

Comment

You need to be a member of Cuz we are also artist like mike shinoda to add comments!

 

Members (101)

 
 
 

Videos

  • Add Videos
  • View All

© 2014   Created by LINKIN PARK.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service