Saturday Night Live

Views: 2577

Comment by Juliana Bennington on October 3, 2011 at 5:25pm
Holy shit! Love this part! Empty Spaces and When They Come For Me! Megaphone Brad! :D ♥
Comment by Ady Maba on October 8, 2011 at 12:23am
nice brad's
Comment by Athaya Wrestipata on October 14, 2011 at 8:08am
hahah that's cool B)
Comment by Gretel Palmerin on October 21, 2011 at 4:33pm
w00t!
Comment by Aliizhth Dlinkinpark Withoutname on November 19, 2011 at 8:50am

it's funny that Brad Delson

Comment by Sophie Goldsworthy on November 25, 2011 at 8:59am

lol brad alway funny

Comment by Dinesh Ahirwar on December 14, 2011 at 11:57pm

abe tv me se li hai e sari pics..........

Comment by Patricia Leonor Seguel Castro on December 19, 2011 at 3:51am

brad look & sound so amazing in this song :D! long life  for brad!!! CHEERS! xD

Comment by Nissy Shinoda Zianny on March 6, 2012 at 10:30am

I wanna know what he says when he speaks spanish at the song..can someone tell me? ^^

Comment by Kazuki Raen on July 30, 2012 at 1:50pm
Dats damn cool.(singing wid a megaphone)

Comment

You need to be a member of LinkinPark.com to add comments!

Join LinkinPark.com

© 2014   Created by LINKIN PARK.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service