Betty_chan
  • Female
  • kumanovo
  • Republic of Macedonia
Share on Facebook
Share Twitter
  • LP Blog
  • Videos

Betty_chan's Friends

  • Andres LP Uchiha
  • KB Lawliet
  • Tish
  • Abii
  • joão pedro sousa
  • The iSCREAM
  • Seth Wolff
  • 218181
  • Dex_Shinoda
  • vishnu raj
  • Brandon Watkinson
  • Jamie
  • Сергей
  • Hariram.K
  • D'Artagnan
 

http://www.linkinpark.com/group/kakashi

Profile Information

Favorite Linkin Park song or album
Meteora
Favorite Linkin Park video
Live out all the rest, Breaking The Habit, Papercut
A bit about myself (hobbies, music, gaming, art)
Fav. member of the band: (u keep askin' me this) come on people... Do u really think that I can choose one of them?
Fav. song: In The End (in fact it describes my life in kinda weird way. It's the first song I've heard from LP)
Love watchin':animes; science, science-fiction and fiction movies
Readin': manga Naruto
E-mail: bettyhikary@*********
Fav. character from Naruto: KAKASHI
Languages: Macedonian ofc. English, conversational Spanis, a little German, some phrases in Japanese
Religion: Antitheist (which is similar to atheist, but it is not the same)
Fav. subject: Astronomy. hahahh too bad there is no such subject in my school. Otherwise Maths
JOIN MY GROUP: http://www.linkinpark.com/group/kakashi

One Half Of Linkin Park... ^^

I really don't know if you have noticed...^^
One half of Linkin park is Aquarius:
Rob Bourdon 20.01.1979
Phoenix 8.02.1077
Mike Shinoda 11.02.1977
Betty 16.02,1993
At the end I'm aquarius too.. ^^

Comment Wall (197 comments)

You need to be a member of LinkinPark.com to add comments!

Join LinkinPark.com

At 12:26pm on October 8, 2011, Alexander Bonilla said…
At 11:42am on September 4, 2011, d3d3lgohan said…

Konichiwa Betty-chan ! :D thx i'm glad u love my pic when i was little ^^ 

Well, my holidays were pretty nice (exept the weather in Bretagne, pretty rainy buh =3 ), ha i remember a funny moment of over there ! lol so we wanted 2 make a BBQ outside till it rained damn ... u_u so we decided 2 do it inside, no prob , when suddenly there was a blackout in all the camp xD  haha what a mess ^^" 

Then , after our week in Bretagne we went 2 our grandpa' 's house 4 some days =) over there the weather was so much better & hot, & the food so yummy =P. How was ur holidays ?

But now school start again on tomorrow 4 some & on tuesday 4 some others :/

abt me it's when i want cuz i entered 2 a correspondance art course ^^ anyway i received my first books some day ago, but i'm gonna start on tuesday =) . I was waiting 4 such a school 4 so long T^T i wanna be an artist just like Mike Shinoda *.* :D .

What abt u ? ^^ 

Yeah Transformers r awesome movies :] if u like action, funny, & all, i advice u to watch the 3rd ^^ .

What is Big Bang theory abt ? :D what kinda serie is ? :D

 

At 1:20pm on August 20, 2011, Tish said…

Hi!

Thanks. I'm hoping to have tons of fun here.

: )

At 1:19pm on August 20, 2011, Tish said…

Thanks!

I'm hoping to have tons of fun here!

At 1:18pm on August 20, 2011, Tish said…

Thanks! I'm hoping to have lots of fun here!

 

At 4:01am on July 25, 2011, d3d3lgohan said…

Hi betty-chan! :) sorry it's been a while i'ven't send u a msg ^^" how r u? btw abt my exam i didn't passed it but it doesn't even matter ^^" 

so l8ly i saw the new transformers with my bf & his bro :p it was awesome! :D did u saw it too? ^^ then i've fun with my bros, my bf & my friends as well =) we play videogames, card games & so on ... the weather is not good at all 4 the time being, it's rainy almost everyday :s i hope we'll not get that weather when we'r gonna to Bretagne on holidays :s cuz that place in the north of France is renowned 4 often being rainy u know ^^", we go there on august 6th 4 one week, but i'm tired of always going there on summer holidays every year :/ i'd like to travel to others countries ^^ .

well any plan 4 summer holidays? =) 

At 2:35pm on July 24, 2011, Abii said…

Hiii

Am Fine,,U??

:D

At 3:54pm on July 22, 2011, Alexander Bonilla said…

I like both because the story is different, but I'm the old school

old anime : P

At 8:54am on July 22, 2011, Abii said…

Hiiii :)

Thanks a lot :)

keep in touch....

At 8:21am on July 15, 2011, Alexander Bonilla said…
 
 
 

© 2014   Created by LINKIN PARK.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service