thegluelpfan
  • Female
  • Veliko Turnovo
  • Bulgaria
Share on Facebook
Share Twitter
  • LP Blog
  • Videos

Thegluelpfan's Friends

  • Kat Vulcheva
  • Allison Beard
  • AyseguLP
  • erika
  • oohMyBarca_LP
  • Evelina Dinina
  • Riwaj Mainali
  • Fan Fanych
  • ARWA PARK
  • Memers
  • Alexandra Nofi
  • Denise_LP
  • Tina BlackBellow
  • Chazz Lover :P
  • _Wotur__
 

thegluelpfan's Page

Profile Information

Favorite Linkin Park song or album
Meteora (that doesn't mean I don't love the other ones:)
Favorite Linkin Park video
Somewhere I Belong
A bit about myself (hobbies, music, gaming, art)
Hi!My name is Madlen and I'm a huge Linkin Park fan(kind of obsessed :D) which I think is obvious since I'm here...They are my inspiration,they are my heroes,they are my life:)It's really hard for me to describe the way I feel about them,how special and unique they are for me...all I can say is that I love them:)My dream came true when I saw LP live in Athens on 21.07.2009:)Now I want to see them live again:)Besides from that i'm just a regular girl who likes to surf the net,read,listen to music and that kind of stuff:)



thegluelpfan's Videos

  • Add Videos
  • View All

Comment Wall (109 comments)

You need to be a member of LinkinPark.com to add comments!

Join LinkinPark.com

At 9:52am on April 21, 2012, zahra said…

omg havent been on here for age's the new song was good ....girl do u have skype?

At 11:54am on February 15, 2011, zahra said…

Apocalyptica?!?! wow thanx for leting me know !. :)

 

as always withy good new...i just heard the siong " i dont care" by Apocalyptica feat. adam from threedaysgrace soooooooo good!

 

ohhh im not even on here anymore....i dont know its just not like it used to be for me and alot of fans arent active sooo XD

and stuff have really changed to be true ....ughh...

anyways cant wait to see the new video too ,,,we;ve waited sooo long 

 

well ive got this crazy exam on art history coming up soon studying like crazy :D

 

and about paramore , i cant stand what happened ...did u read the blog post !? ugh it was awful i cant believe all this time we thought they were sooo close ...it just felt really bad to be to know the truth 

glad to hear u love what ur studying 

thats awesome 

 

im really happy u posted for me HUGsssssssssss thanx ^.^

missed u .

wish u all the best 

take care

At 3:43pm on January 11, 2011, Victoria_LPF said…
Hiya, how've you been? Long time no talk! Sorry about that!
At 5:43pm on December 29, 2010, Joana Tiholova said…

Хей! Супер е, че ти харесва в университета! Наистина яко си прекарваш!  Ами аз... Нищо особено. Училище, концерти, изпити, както си му е реда. Сега малко почивка. Но скоро се почва пак и това никак не ме кефи. И мен адски ме кефи албума. Супер е як! =) Сега съм малко във Враца на почивка в една фр. и е яко. ;p И часът е 03:42 и смятам да се тръшкам на леглото, че направо ми се размазва пред очите. (напълно възможно е и да имам грешки в писането...) И така... Пожелавам ти щастлива Нова Година. =)

At 9:21am on November 21, 2010, zahra said…
heyyyyyy whats been up ?!!? missed u ...

did u see the new flyleaf video ...???

paramore's ???


u give me the updates lol :)


waiting for the end was dope. what did u think?
At 8:43am on October 2, 2010, zahra said…
for got to post the link of my korea pictures http://www.facebook.com/album.php?aid=2059390&id=1227800096


ummm are we friends on facebook!? add me:D ,if not i can post the pictures directly on ur wall

omg i was thinking about what happened on chat the whole day ....U WERE SOOOOO CLOSE!!!xD JEZZZZZ
At 9:42am on September 29, 2010, zahra said…
aaaaa i missed u lol...ya so much as happened these days !..school started 2 days ago its not really school its colloge but i call it school cuz it doesnt feel like college yet ,...
hope u got to finesh the book. ya i was all over korea searching for book stores ,..lol... none of the books were in english ! XD tehy practicly know zero english ....it was oso hard at first for me to comunacat ! i swear i'll learn korean some day .i loved it sooo much its soo cool its even cooler than japanese and chiniese ...
i have some pictures up on facebook , korea is such a lovely place ! u should defenetly go there if ur looking for somthing new.

the album!!! ATS ...hmm at first i didnt really love it but now i think i love as much and MTM but not as much as meteora ! X) i watched the fart party yesterday , thinking about how much these 6 awesome ppl have grown ! fart partys was awesome!,,...they should do a fart party 2 !! dont u think ?! coool u got to see 10 minutes of that movie!? ... oh i got to see inception ..it was an OKay MOVIE !wanted to see resedent evil 4 but tickets were sold! :( lol...i had to se dispecable me instead that was not that bad i laughed alot through it ,it was an awesome 3D..KOREA didnt have much movies in english ...so i didnt get to see alot of stuff!...s0ooo hows school treatin u?...is it hard!?
mian is :)
u need to tell me what i dont know . but i do know soem news liek :flyleafs having a new video out soon and waiting for the end is the next lp video i'm sure u all ready know ...omg i really want to see what mike looks like when he starts that african stlye rap! XD....sheeeeesh he really didnt need to do that .but it was kinda cool!....ATS is a work of art! my friend did a review of the album on linkinpark2ats.wordpress.com it was pretty cool to me XD
well wish u luck on what every ur doing and hope to see ur comment soon :) take care
and say hi to the cats for me
At 4:58am on September 13, 2010, Evelina Dinina said…
Здравей! Много се радвам, че си била на концерт на ЛП :)), надявам се и аз също да имам това щастие да ги видя. Аз също харесвам всички от групата, права си, че са забавни, но любими са ми Честър и Майк. Честър ми е любимия певец, а Майк - любимия рапър. За разлика от теб, аз най-много обичам Чез, а Майки малко по-малко :), иначе много уважавам неговия талант и това, че се е посветил изцяло на групата. Но съм разочарована от новия албум, като звучене много не ми допада, все пак добре, че не копират предишните си албуми.
At 1:37am on September 9, 2010, Joana Tiholova said…
Здрастиии! Аллл, браво! Аз това лято само при баба два пъти ходих и толкоз ми бяха пътуванията. Ама и там яко си изкарах де... Олеле, разбирам колко ти е трудно. И на мен новия ЛП албум много ми харесва! МНОГО! Умирам си от кеф като го слушам. Не знам защо 80% от хората не го харесват. Явно не си падат по новите неща. Много ти благодаря. И на теб желая много успех в училище. Всичко ще е наред, сигурна съм. Хаха и на мен преди ми бяха много лигави всички Дисни, обаче Ник Джонас ме размекна мн. жестоко. =D И така... Приятно изкарване в Стара Загора. =}
At 1:06pm on August 29, 2010, Joana Tiholova said…
Хей... Браво на теб! Къде беше на море? Да, и видеото е мн. яко. Наистина. Не се страхуват да се променят. При тях се получава много добре всичко. Олеее... Направо не искам да мисля за училище. Толкова ми е хубаво лятото... Ами аз това за Германия зещо така съм го пропуснала. Тц. Чела съм новините на ЛП със затворени очи, явно. И на мен много ми се иска да ида. Аз, да ти кажа съм супер. Малко на гости на баба. Ти харесваш ли Jonas Brothers? И такааа... Приятно гледане на филмите. =]
 
 
 

© 2014   Created by LINKIN PARK.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service