Seattle fans.. we rock!

Boy.... do I have a story to tell...
hehehe..

July 25, 2007..

White River Amphitheater

I'll never forget that amazing day!
(All my words are 100% true/fact.. I swear on my families lives and the lives of my pets.. okay!?.. no joke!!)

I ran into Joe when he was talking to the sound tech guys.
I just happened to be walking out of the amphitheater with my little sister to get water..
and Joe was just leaving too.. at the perfect.. exact time.. XD
I was walking past him and the second I saw him I new it was him.. I froze.. but kept walking to act "natural" (ya right).
Joe looked back to some security looking dude, doing some kind of telepathic communication..
as if saying "You want me to get security?" lol and Joe shook his head no.. hehe..
I kept walking slowly and looking back as if in a dream..
with my hand over my mouth trying not to scream, and contain myself..
(it was so hard!.. it felt like time slowed down)
and I tried to not alert other fans into a stampede or something..
Then Joe actually jogged up to me, touched my shoulder and
did some weird "Blaaahhh" scream thing.

And I was just too shocked for words.. I just did a silent scream and covered my huge smile.. lol
*sigh* man....... to this day.. (I wish I got his autograph to prove it) I had a silver sharpie in my pocket..
(I was wearing their black sweater with their faces on it) .. and I wanted to get his autograph!!.. =/
But I didn't.. I tried.. I then quickly walked after him to hopefully quickly snag an autograph,,
but my cruel, little sister kept pulling me back.. maybe it was for the best...
cuz then everyone would of wanted it right?..... *sigh* .. oh well...
I WILL meet them!!!!.......... HOPEFULLY THIS JUNE 4th!!!.. WHEN THEY COME TO SEATTLE AGAIN!!!!!

ksegbhiswbgsdf sw dfb XD

I hope when I meet them, he'll remember me.
Also, Chester and I had some mad eye contact
when LP was saying farewell to their fans..
(I kissed my hands and blew kisses to him,
*as he usually does* and he did it right after I did, after starring at me for at least 30 some secs.)
I swear on my life.. no joke.. it was the best night of my life.
I bet a lot of people say that, but it really happened..

Maybe... he wasn't starring right me.. but I looked behind me..
I was in the last row (right side) of the front seated section..
right behind the mosh pit.. those lucky b*****!.. lol.. with all the
other LPU members that bought their tickets early.. behind me was an
even higher level of thousands of fans... probably the general public
tickets..
But I swear... I'm not crazy.. this happened.. I'm soooooooooooooooo thankful that it did..
Thank you Chester for looking at me... I'm realllly pale so I probably stuck out really well.. haha..
But thanks for looking at me and making my life happy for a couple years!!..
things have been really going downhill again..
I need you guys to play here, have me see you and MEET you!!!..
to try to erase all the damage I've been through and I am trying to LET IT GO...
But.. it's soooo damn hard to let go of the past... arrrg!!
kabfbhadfhafvhjfv $%^&$#^

But anyways.... *deep breath*..

Was anybody else at that amazing concert?!?!?
I really liked the white current falling down when they
got to the big climax.. of I think it was.. Papercut? or One Step Closer.. something..
I have a video of it.. I'll soon post it! =)
Awe.... man...... gooooood times.... good f**** times....
XD

<33333

Views: 43

Tags: Comment?...

Comment

You need to be a member of LinkinPark.com to add comments!

Join LinkinPark.com

Videos

  • Add Videos
  • View All

© 2014   Created by LINKIN PARK.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service