Tickets are now on sale for Linkin Park's August 30th show in Las Vegas. Click HERE to buy tickets.


LPU members can RSVP for a meet & greet at the show at http://lpunderground.com/meetandgreets.

Views: 1061

Comment

You need to be a member of LinkinPark.com to add comments!

Join LinkinPark.com

Comment by Death note nerd on November 2, 2011 at 4:32pm
I wana go so bad but that's the week school starts. Ahhhhh I'm gona have to get really good grades this year to get to go. :(
Comment by Cindy Manson on September 2, 2011 at 2:46am
Im totally bummed we didnt get to take a group picture after the meet and greet. Unfortunately the boys were running late and so we were kinda rushed thru the line. I am however eternally grateful for being one of the chosen to participate, though, I wish we had more time and the group photo so it could be posted on the web site. I hope maybe for the next meet and greet they will give us special consideration to be chosen again? wishful thinking? doesnt hurt! Im still numb from meeting them all and shaking Mike and Chester's hands!!! ahhhhh
Comment by Cindy Manson on August 30, 2011 at 12:52am
OMG! i get to meet and greet the boyz! so super excited, i think i may be more excited to meet them than the show.. hmm, close call! jus now wondering if im gonna mess up my chances of getting a good spot in GA cuz ill be at the m&g. anyone else gonna meet them? what are your plans???
Comment by Fallon Perridon-Loredo on August 20, 2011 at 1:42pm
will be flying in that morning from houston hoping that if we get there early and check our hotel we will have enough time to get in line
Comment by Cindy Manson on August 14, 2011 at 10:19pm
im glad to hear there are tiers, makes it easier to view. REALLY glad to hear that! thx :D
Comment by Cindy Manson on August 14, 2011 at 10:10pm
were staying the night. Fly in am. If we drive its 3 to 4hours, fly is 45 min. Jet Blue here we come! my friend is a doc so she has to see pts the next noonish so we fly out early.. im calling out sick! lol! maybe i shouldnt be posting this... ahahahaha
Comment by Jovanni Perez on August 14, 2011 at 7:08pm
haha wow u guess it right ! French and Latin nobody never gets it right im really surprise ! :) , it wont be bad at all. i also got GA tickets the venue is setup in tears so there is a incline for the GA sections, nice ur flying in i will be driving with a few friends im only about 2hours away from vegas im also from cali so the drive will be fun. you guys staying in Vegas or flying back the same night ?
Comment by Cindy Manson on August 14, 2011 at 6:35pm
Oh kewl, thanks for response Jovanni (French first with Latin last huh? nice) um, yah, houses 4000 the venue. so Im thinking GA wont be so bad, Not like Staples in LA. Im only 5'2 so, chances of being squished are high. I could do hour and 1/2. my bestie and I are flying in together so we could take turns getting in and out of line so needed :)
Comment by Jovanni Perez on August 14, 2011 at 5:46pm
cindy you should be fine getting food and sometime to wonder around its a small intimate venue and one of my favorites its easy to get in and out, iwould line up a hour or hour and a half before. im really surprise LP is performing here and had to get my tickets asap its really rare u see big name bands perform here lookin forward to it cheers!!
Comment by Cindy Manson on August 12, 2011 at 9:55pm
what time do you think we should start lining up for GA? if show starts at 8? ideas. we land around 5pm from LA. jus wonderin if there is time to eat first.. :)

© 2014   Created by LINKIN PARK.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service