Joey Netherlands's Comments

Comment Wall (87 comments)

You need to be a member of LinkinPark.com to add comments!

Join LinkinPark.com

At 2:03am on July 31, 2011, Angelina.S said…
hey, still remember me? it's really been a long time since i added u ,there's something wrong with the website here in China but it's ok now . i just come to say hello and thank u 4 adding me :)
At 12:43pm on January 7, 2011, brianna ashley said…
hey not much
At 8:38am on January 7, 2011, brianna ashley said…
hey
At 1:39pm on December 6, 2010, alliyah x) said…
lol awesome what did you have for dinner? and how was school?
At 1:09am on December 6, 2010, alliyah x) said…
awww thanks haha i really need the good luck cus i didnt study xD lol
so hows it going?
At 11:56am on December 5, 2010, alliyah x) said…
lol
im not doing too much at the moment, just about to study for my exams...its pretty boring here =/ what about you?
At 7:49am on December 5, 2010, alliyah x) said…
im good just a bit bored at the moment...
and im from the carbbean :]
At 7:54pm on December 4, 2010, alliyah x) said…
awwww thanks, you're pretty cute yourself xD lol
how are you?
At 3:12am on December 2, 2010, ♥L♥ JUST ME ♥P♥ said…
just mzzzzzzzzzzzzz u so much babz
At 6:42pm on November 30, 2010, ♥L♥ JUST ME ♥P♥ said…
hey babz
nice day 2 u
i'm from Vietnam ^^
At 5:17am on November 30, 2010, ♥L♥ JUST ME ♥P♥ said…
Hi :) thanks for ur accepting
im fine, so how about u?
happy evening to u
At 3:46am on November 15, 2010, Dannie said…
ik ga je stalken xD nee hoor geintje:P
maar hoest met je???
At 1:31am on November 12, 2010, Dannie said…
ga je zomaar weg xD
At 6:13am on August 15, 2010, Merle Seelen said…
heey
ja, je ziet niet zoveel nederlanders hier op de site :P haha
At 10:22am on August 5, 2010, Glacier said…
good idea! ;)
At 9:55am on August 5, 2010, Glacier said…
yep, it used to be very active a year ago ... i remember it! ;D and of course it's a pity! do you have any idea of what to do?
At 8:54am on August 5, 2010, Glacier said…
yeah! you're right! D: CBO is freaking dead, but i don't know what to do if moderators are not there =/ why did you say i'm a bit too late? XD
At 8:50am on August 5, 2010, Glacier said…
hahaha ... that's a mistery! XD nah! it wasn't so hard to find you ... because your name is Joey and you're from Netherlands :P so it wasn't hard with that info XD
At 10:12pm on May 21, 2010, Marta said…
don't worry and thx ;))
the same to you xD
At 7:26am on May 21, 2010, Marta said…
in shop in the closest town are not many guitars...it's hard to find appropriate one...
but mayby i will buy squier...stratocaster of course...i wanted fender but such guitars not always are the best hahah xD

Videos

  • Add Videos
  • View All

© 2014   Created by LINKIN PARK.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service