Amani Chowchow's Comments

Comment Wall (13 comments)

You need to be a member of LinkinPark.com to add comments!

Join LinkinPark.com

At 7:54pm on August 14, 2011, Erick Andalusia said…
hay.. please follow my My Twitter Account and also add My Facebook Account  _thanks :D
At 10:52pm on May 5, 2011, Riana Fire said…
hey ! :D
At 6:00pm on December 28, 2010, Eric W1282 said…
same to you have a happy holiday.. lol!!! i just play music when im alone too .. i listen to muse so much i really love that band,, do you know how to put an mp3 player here on the page?
At 3:06pm on December 24, 2010, Eric W1282 said…

lol... so what are u gonna do this xmax eve? weve already arrived here in california yesterday it was pretty bad the weather.. im always alone in my room lol..but i get used to it though.. 

merry xmas amani and happy holidays.. 

 

At 6:07pm on December 22, 2010, Eric W1282 said…
im originally from califoria LA but its a bad weather right now so we were hoping to spend our xmas there but i dont think we will make it.. yep my dad always go to work and go home late so i suppose being alone is really sucks!!!!!! lol.... i dont see u in the chat anymore?
At 7:29am on December 21, 2010, Eric W1282 said…

sure thing!.. are we friends in facebook? coz all the details in my next trip is all there.. ah! baby sitting is sucks sometimes.. where u from again? so hows ur lovelife?

At 5:34pm on December 18, 2010, Eric W1282 said…

tnx amani! well i guess not to far yet.. yeah i have this event on feb. 2011 AND we will go hiking and snowboarding wanna come?

At 9:05pm on December 17, 2010, Eric W1282 said…

dont worry ill update you if i make another video of mine lol

At 9:03pm on December 17, 2010, Eric W1282 said…

tnx amani! i really appreciate it youre relly nice.. i love you as a friend lol!!!!!!

did you see my new photos?

At 8:33am on December 9, 2010, Jose Feliciano said…
THANK YOU. but I got good seats! I finally got the email. the seats are ok. section 9. still on the floor, as long as I can see chester and mike, I'm great lol
At 10:14am on December 8, 2010, JeNny B. said…
hi there! im also trying to get MSG tix but idk why it's not workingg =[ do u have any idea why? i refuse to believe its sold out!! i have lpaccess and yesterday at 12:02pm i logged in and put the quantity of tix and then it said out of stock -_- i tried again and now it just have that out of stock message...i guess we'll have to buy them when it goes to the public =/
At 6:21pm on December 7, 2010, Erin Conner said…
I couldn't even pre-order the album. I've only listened to it online. I still don't have it. Not really any money for me at the time.
At 6:02pm on December 7, 2010, Erin Conner said…
I've been wanting to go for as long as I knew about the concert, but I can't get together enough money for both the concert and transportation.

Videos

  • Add Videos
  • View All

© 2014   Created by LINKIN PARK.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service