Stef ~*>Hotopian God

Comment Wall (375 comments)

You need to be a member of LinkinPark.com to add comments!

Join LinkinPark.com

At 3:30pm on September 9, 2010, Kim [TMT] said…
Alter wurdest du auch vom chat gebannt? XD diese dummen arschkriecher ey
At 6:22am on September 9, 2010, Nexus87 (Moderator) said…
BRAVO !!! Stefanie.....i was like "Thats my boi" lol you made me proud...check out my comment too
At 5:02pm on September 6, 2010, AbzRAWR said…
I miss you on msn :(
Was a really fun conversation, you trying to understand me xD
I'll be on msn earlier on cos my mate can't meet me for long, so around 5ish my time maybe :).
xxxxx
At 9:09pm on September 5, 2010, AbzRAWR said…
Still awake at 5:07am xD.. Aren't i just the coolest person ever ^.^
Bored
Bored
Bored
Bored
Bored
Bored
deroB
deroB
deroB
deroB
deroB
deroB
deroB
Yeh, i'll stop now :P
At 5:14am on August 30, 2010, Dawn Swales said…
Hey Stef, my young servant!! How r u? Sorry, not been around to chat, have had a very busy few weeks with work etc. Hope you are well and am hoping to catch up with you very soon. Lots of love xxx
At 6:58am on August 28, 2010, Georgia May said…
I'm good thanx :)
I LOVE IT.... lol yeah its good :D
I think Mike looks awesome in it hehe :D
I'll be on the chat in a minute if you want to talk :)
At 8:45am on August 27, 2010, Georgia May said…
Hiya, how are you?
I haven't been online for a while, so i just thought i'd pop by and say hi and see how you are :)
Have i missed much since i've been away? lol
At 2:17pm on August 23, 2010, Georgiaaa said…
hahaha, i'll tell you on the chat :P
At 12:17pm on August 22, 2010, AbzRAWR said…
Heyyy ^.^ I uploaded like 4 more pics haha, comment on them pleasee ;D
Oh, i hope you're having a good time at Ill Nino :)
My Whale ass-raped my friend's dad :O LOL
xxx
At 9:53am on August 22, 2010, Georgiaaa said…
lol at your profile pic :D haha
At 9:42am on August 21, 2010, Melina Badii said…
12:30 am in any country,..cuz that's when it is dark:D:)
At 1:55am on August 18, 2010, zahra said…
are u back?! did u know lps in ur city!!!
At 10:52pm on August 13, 2010, Slash Stradlin said…
huh?
At 9:39am on August 3, 2010, Georgiaaa said…
haha lies, you didn't know it!!! :P
and no i was not! he was annoying -.-
i shall be online later, probably about 9pm (my time)... if i can, i shall try and be on a bit earlier :P
i'll see you later smelly :D
At 3:12pm on August 2, 2010, Georgiaaa said…
oi stef!!!! how dare you mister, i was trying to continue our convo, but NOOOOOO
jokes, when you gunna be online mate?
errrm, btw.... just to make you feel awkward, i was the anonymous peep :P
At 12:19pm on July 30, 2010, Olesya Sakharova said…
hey....thanks for the add =)
At 9:34am on July 26, 2010, DESTINE ☠ gave Stef ~*>Hotopian God<*~ a gift
Gift
sup :D!!!
At 6:50am on July 23, 2010, Neve said…
:*:*:*
At 11:03am on July 21, 2010, Peter.GT said…
I read about this six tracks from 'A Thousand Sun' and in my opinion this gonna to be a very original album. I'm already surprised at the length of these tracks and still have not even heard xD
At 4:44pm on July 20, 2010, Damiano Polizzano said…
Hi Stef. Thank you. I'm in my iPod now but when I'll be on my pc I will listen all the remix. I hope I will find a lots of friends, but of course I want to be friend with LP band members :D

Videos

  • Add Videos
  • View All

© 2014   Created by LINKIN PARK.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service